Teraz jest 23 paź 2017, o 16:04



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Regulamin Forum
PostNapisane: 17 lut 2010, o 22:27  
Avatar użytkownika

Orden
Dołączył(a): 31 sty 2010, o 18:13
Posty: 45
Lokalizacja: Szczecin
Offline

Regulamin Forum portalu http://www.mieczprawdy.com.pl

Ignorantia iuris nocet (łac. nieznajomość prawa szkodzi)



I. Zasady ogólne:

1. Użytkownik, rejestrując się na forum, akceptuje zawarte w regulaminie postanowienia wraz z obowiązującym na terenie Rzeczypospolitej Polskiej prawem.
2. Zarówno administracja, moderatorzy, jak i techniczni nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, wyrządzone przez uzyskanie danych użytkownika (adres e-mail, IP itp.) przez osoby trzecie bez ich zgody lub wiedzy.
3. Na forum obowiązują zasady Netykiety: http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta .
4. Na forum należy pisać zgodnie z zasadami języka polskiego. Tyczy się to przede wszystkim poprawnej pisowni ortograficznej, interpunkcyjnej, oraz odpowiedniej składni zdań.
5. Forum służy przede wszystkim do komunikacji, wymiany opinii oraz poglądów użytkowników, więc zabronione jest nękanie, gnębienie czy obrażanie innych użytkowników z powodu ich odmiennego zdania. Takie działania będą surowo karane.
6. Forum to nie miejsce na kłótnie i sprawy prywatne użytkowników, problemy konfliktowe względem innych możesz załatwiać via PW (prywatna wiadomość), bądź inną drogą komunikacji elektronicznej
7. Zabronione są tzw. multikonta, czyli sytuacje, w której użytkownik posiada więcej niż jedno konto. W razie wychwycenia takiej sytuacji, użytkownikowi grozi kara bana permanentnego. Zamiar założenia konta przez inną osobę korzystającą z tego samego adresu IP należu uprzednio zgłosić w dowolny sposób Administratorom.
8. Zabronione jest zamieszczanie na forum treści niezgodnych z polskim prawem, nawołujących do dyskryminacji rasowej, etnicznej i religijnej oraz podawanie do nich odnośników.
9. Zabronione jest zamieszczanie na forum treści o charakterze pornograficznym, skrajnie brutalnych oraz propagujących ustroje totalitarne jak faszyzm czy nazizm.
10. Zabrania się wysyłania do innych użytkowników wiadomości o charakterze komercyjno-reklamowym, takie zachowania będą traktowane jako spam, a konto użytkownika zostanie zbanowane.
11. Złamanie któregoś z punktów regulaminu może skutkować upomnieniem słownym, przyznaniem ostrzeżenia lub w ostateczności zbanowaniem konta. O poziomie kary decydują Moderatorzy i Administratorzy.
12. Forum tworzy Cookies by przechować informację o Twojej aktywności gdy jesteś zarejestrowany i o Twojej ostatniej wizycie jeśli jesteś gościem. Cookies są małymi plikami tekstowymi, które są zapisywane na Twoim komputerze. Cookies tworzone przez to forum są wykorzystywane jedynie tutaj. Cookies śledzą również tematy które przeglądasz i zapisują kiedy ostatnio je przeglądałeś. Akceptacja Cookies jest niezbędna do poprawnego działania forum. Podstawa prawna: Art. 173 Prawa telekomunikacyjnego.



II. Zakładanie tematów, pisanie postów:

1. Nowy temat można założyć dopiero po upewnieniu się, że nikt wcześniej nie stworzył podobnego.
2. Tematy posiadające odpowiednią nazwę należy dodawać w działach odpowiadających problematyce topicu dla zachowania porządku na forum. Wyjątkiem od tego punktu jest dział Wszystko i o wszystkim. Jeśli uważasz, że na Forum brakuje jakiegoś działu, zgłoś to w dziale Pytania, sugestie, opinie i ustalenia
3. Zabronione jest pisanie postów niewiele wnoszących do tematu, składających się z jednego lub kilku słów, samych emotikon etc.
4. Zabronione jest pisanie postów niezwiązanych z tematem (tworzenie off-topiców).
5. Zabronione jest przesadne dublowanie postów (pisanie nowego posta bezpośrednio pod swoją ostatnią wypowiedzią). Jeśli chcesz coś dodać - użyj opcji „edytuj” - masz na to 48h od napisania posta.
6. Zabronione jest pisanie tak zwanych "spoilerów", czyli zdradzania szczegółów fabuły danego utworu. Uwzględnia się pisanie spoilerów tylko i wyłącznie czcionką w kolorze tła forum wraz z poprzedzającą je informacją o zamiarze ich zamieszczenia.
7. Użytkownik publikując swoją wypowiedź na forum wyraża zgodę na jej bezterminową publikację i jego wypowiedzi nie podlegają ochronie praw autorskich. Jedynym wyjątkiem jest dział "Nasza twórczość". Jest to podyktowane faktem, że założeniem forum jest wspólna praca na rzecz społeczności i dlatego wszelkie pomysły są dostępne dla ogółu.



III. Shoutbox:

1. Na Shoutboxie obowiazują zasady z pkt. I.
2. Zabronione jest pisanie kombinacji bardzo krótkich wiadomości składających się z kilku słów, samych emotikon które sprawiają, że Shoutbox czyta się niewygodnie. Przykład:
cześć
co robicie?
widziałem nowy odcinek GoT
jest
super!
:D :D :D
To wszystko dałoby się streścić do jednej linijki, co ułatwiłoby korzystanie z SB.



IV. Konto / Nicki:

1. Zabronione jest używanie nicków które składają się z ciągu losowych znaków np "shahsg3521a".
2. Zabronione jest używanie nicków, które zawierają słowa wulgarne lub / i obraźliwe lub przypominają wulgaryzmy w języku polskim (chodzi tu także o wyrazy obcojęzyczne)
3. Jeżeli Użytkownik chce zmienić swój nick, powinien zwrócić się z prośbą i uzasadnieniem do Administratora. Administrator ma prawo dać Użytkownikowi czas do namysłu i po tym czasie, jeżeli Użytkownik nie zmieni zdania, zmienić jego nick. Zmiana nicku jest nieodwracalna, prosimy więc o głębokie zastanowienie się nad nią.
4. Jeżeli Użytkownik chce skasować swoje konto, powinien zwrócić się z prośbą i uzasadnieniem do Administratora. Administrator ma prawo dać Użytkownikowi czas do namysłu i po tym czasie, jeżeli Użytkownik nie zmieni zdania, skasować jego konto. Administrator ma również prawo taką prośbę odrzucić i przychylić się jedynie do wymaganego przez ustawę usunięcia danych osobowych użytkownika (data urodzenia, adres e-mail, IP) podając odpowiednie uzasadnienie takiej decyzji.



V. Inne:

1. Administracja prosi użytkowników o nieużywanie kolorów: czerwonego, zielonego, żółtego, błękitnego i granatowego. Są one zarezerwowane dla kolejno: Administratorów, Moderatorów, Dobrych Duchów, Redaktorów i Zlotorganizatorek.
2. Staraj się być pomocny i uprzejmy wobec pozostałych użytkowników.
3. Jeśli złamiesz któryś z punktów Regulaminu, twój post zostanie zmieniony i oznaczony przez Moderatora lub Administratora. Zmiana powinna zawierać opis wprowadzonej zmiany, oraz być napisana odpowiednim kolorem.
4. Grupa Dobrych Duchów jest grupą zamkniętą. Jej członkami są zasłużeni na forum, stali członkowie społeczności.
5. Podpunkt Netykiety dotyczący zakazu używania wulgaryzmów nie dotyczy ściśle związanych z treścią fabularną tematów działu "RPG MP" ze względu na fakt, że używane tam słownictwo niekiedy nadaje klimatu całej rozgrywce (np. logi, raporty itp.).
6. Niniejszy Regulamin nie jest formą zamkniętą i Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzania w nim zmian. Wszelkie zmiany powinny być oznaczone odpowiednim dopiskiem /edit zawierającym datę, oraz krótki opis zmiany.


Ostatnio edytowano 17 lut 2015, o 22:53 przez wisienka91, łącznie edytowano 18 razy
Doprecyzowanie procedury postępowania przy zakładaniu konta przez kolejną osobę korzystającą z danego IP - 17.02.15
Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron

World of Warcraft phpBB template "WoWMaevahEmpire" created by MAËVAH (ex-MOONCLAW) for EMPIRE guild (v3.0.8.0) - wowcr.net : World of Warcraft styles & videos
© World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. wowcr.net is in no way associated with Blizzard Entertainment.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL