Teraz jest 15 sie 2018, o 20:02



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: RPG VI - karty postaci i fabula.
PostNapisane: 26 kwi 2018, o 10:10  
Avatar użytkownika

Starszy Skryba
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 21:36
Posty: 829
Lokalizacja: Elbląg
Offline

RPG reaktywacja.
Czy to się uda? Nie wiem. Choćbyśmy mieli zagrać 3 partie we 3 graczy, mam nadzieję, że jak zwykle będzie wesoło.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Zara, zara, cichajcie, dobrzy ludzie! Już mówię, jeno gardło zwilżę…..

Kataklizmy, klęski, żywioły naturalne i temu podobne tragedie nawiedzały te ziemie od stuleci. Nie omijały ich też wojny, konflikty zbrojne i polityczne, zarazy, czary i demony. Na dobrą więc sprawę, wszyscy dawno powinniśmy wyginąć.

My, ludzie, mamy jednak w sobie niespotykaną dla innych stworzeń wolę przeżycia, graniczący z niemożliwością upór każący nam nawet w skrajnie niesprzyjających warunkach dążyć do przezwyciężenia przeciwności. O dziwo, zawsze się to udaje.

Nic więc dziwnego że po najeździe hord Imperialnego Ładu rodzaj ludzki raz jeszcze powstał z kolan i rozpoczął mozolne odbudowywanie swojej dawnej wielkości. Warunki ku temu były skąd inąd dość dobre: wiele milionów ludzi straciło życie w gigantycznej wojnie co jednocześnie zaowocowało zwiększeniem się życiowej przestrzeni. Początkowy kłopot z brakiem żywności szybko pokonano zakładając w starym świecie osady rolne, przemysłowe i produkcyjne. Rzadko niepokojone w głębokich ostępach lasu zwierzęta dawały mnogie potomstwo.

Co więcej – mówiono w tamtym czasie - wielki Lord Rahl wypędził przecież całe zło świata! Wszyscy zwolennicy ładu zostali wygnani i nigdy więcej nie będą podnosić ręki na prawych obywateli Midlandów i innych krain. Nigdy więcej wojen! Nigdy więcej złodziejów, bandytów i rzezimieszków! Można będzie swobodnie podróżować, na łów chadzać, drzwi doma nie zawierać po zmierzchu. Można zwiedzać krainy, osiedlać się w nowych miejscach, dalej więc, w podróż! Ku nowemu!

Plotka żyła, ludzie wierzyli. Głupi! Jak zwykle łamali Najważniejsze, Pierwsze Prawo Magii. Świat bowiem nigdy nie zostanie tylko dobry lub zły, czarny lub biały. Opiekun ciągle miesza w swoim wielkim kotle, tworząc przeciwwagę dla Dobrych Duchów w Ogrodach Stwórcy. Owszem, ład odszedł, ale na jego miejsce wyrastał już w Starym Świecie nowy przeciwnik. Tak to bowiem jest, że ze wszystkich chimer, calthropów, smoków czy mriswithów największą wolę przetrwania wykazuje potwór zwany Zwykłym Ludzkim Skurwysyństwem….

Rychło okazało się bowiem, że bycie dobrym zwyczajnie się nie opłaca. Nie minęło wiele czasu, a na traktach znowu pojawili się zbóje, kosztowności zaczęły znikać, dziewki cnotę, he he, tracić. Okazało się że niektóre umiejętności nieco już zapomniane znowu zaczynają być w tym świecie potrzebne. Zarówno tym dobrym, jak i tym złym.

- Dość ogólników, kura twoja w te i na zad! - Nie strzymał ktoś mniej cierpliwy. - Mówicieże wreszcie! Jak się poznali? Jak to się stało że zaszli aż tak daleko?

- Nie nie… to nie było tak, jak myślicie. Nie szukali przygód, bogactwa ni sławy. Nie byli bohaterami a raczej kimś bardzo bohaterom przeciwnym. Tacy byli, jako i my wszyscy. Zwykli ludzie. Lubili po prostu wypić w karczmie i tak się poznali, przy brudnym stole w oberży przy trakcie. Kto by tam pamiętał, jak się ta karczma zwała…. Lubili swoje towarzystwo. Lubili zwiedzać.


Reszta to jak zwykle przypadek…


---------------------------------------------------------------------------------------


Zapraszamy po majówce, dnia maja 10 lub 11, we wtorek lub we środę. Godzina 19.
Ustalimy sobie kto gra i jak gra. Tego dnia nie robimy przygody, tego dnia ustalamy zasady SYSTEMU GRY, tego jak bardzo go uprościmy. Tak, ustalamy wszyscy, a poniżej moje propozycje z którymi możecie się nie zgodzić
Osobiście, nie zmuszam do niczego. Schemat rozwoju postaci ze skilami będzie myślę działał dalej bo mi go zwyczajnie szkoda, księgi czarów są spisane. Jak się komu nie chce go wypełniać, nie szkodzi. Ja wypełnię. Graczy i tak nie będzie na tyle dużo żeby to zajęło dużo czasu.
Cechy początkowe losujemy jak zwykle.
Wyglądu, cech charakteru, chorób, odchyłów psychicznych i temu podobnych nie musimy losować. Jeżeli ktoś będzie chciał, wylosujemy.
Wskazane jest, aby postać posiadała jakąś nietypową cechę, ubarwiającą rozgrywkę ale nie wpływającą na nią bezpośrednio. Ot, wiecie, żyje nadal dobry przykład piromana i świętoszka
MG nadal kontroluje walkę, rzuty, nie musi się tłumaczyć z obliczeń obrażeń i wyników rzutu. NIE MUSI rzucać na ekranie, może w domu na biurku. Graczom nic do tego.


Przemyślcie własne postaci. Mogą pochodzić skąd chcą, wiek dowolny, reszta w granicach rozsądku. Krótkie opisy wlepcie tutaj aby inni wiedzieli kto jest kim.


Pisałem własną ręką,
Rajek, Pierwszy Skryba.


Zaskakujący w smaku, zapachu i kolorze... Rajek. Orzeźwiający a delikatny, słodki a wyrafinowany, piwny a aromatycznie żurawinowy.
Czarny a czerwony.
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RPG VI - karty postaci i fabula.
PostNapisane: 9 maja 2018, o 19:35  
Avatar użytkownika

Nawiedzający sny
Dołączył(a): 17 wrz 2013, o 17:14
Posty: 802
Lokalizacja: K-ów
Offline

Imię i nazwisko: Ben Green
Wiek: 22
Pochodzenie: nieznane
Wygląd: 177 cm wzrostu, normalnej budowy ciała, atrybuty do wylosowania – wszystkie.
Charakter: nieufny, skryty, pragmatyczny
Profesja początkowa: myśliwy
Szczególny dobytek: zapisany do połowy dziennik oprawiony w skórę, przybory do pisania (kałamarz i 2 pióra). Nóż myśliwski po ojcu.
Szczególna cecha: Fascynacja piorunami

Historia:
U progu początków dorosłości Imperialny Ład zabrał dorastającemu chłopcu dom, Rodziców, spokojne (oczywiście jak na standardy wsi) życie, wszystko. Widząc, że nie odnajdzie się w rzeczywistości z ideologią ładu - uciekł do lasu. Nieufny wobec wszystkich i wszystkiego robił co trzeba, by przeżyć, wliczając w to podkradanie transportom kupieckim drobnych partii żywności, czy zabijanie maślanookich zwierzątek. Próba odbicia pieniędzy bandzie leśnych złodziei omal nie skończyła się tragicznie. Pozostawiła mu natomiast charakterystyczną bliznę wzdłuż ręki i pogłębiony uraz do ludzi.


#mieczprawdy:
Obrazek

Uzależniony od wielokropków...
"Talga Vassternich"
Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron

World of Warcraft phpBB template "WoWMaevahEmpire" created by MAËVAH (ex-MOONCLAW) for EMPIRE guild (v3.0.8.0) - wowcr.net : World of Warcraft styles & videos
© World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. wowcr.net is in no way associated with Blizzard Entertainment.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL