Teraz jest 24 cze 2019, o 19:39



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: RPG - Propozycje zmian.
PostNapisane: 11 wrz 2014, o 17:19  
Avatar użytkownika

Spowiedniczka
Dołączył(a): 12 mar 2010, o 15:07
Posty: 934
Lokalizacja: Węgierska Górka
Offline

Wydaje mi się, że ktoś już to kiedyś proponował, ale nie pamietam czy dokładnie w takiej formie. Co myślicie o dodaniu czegoś takiego jak Szczęście. Mam dwa pomysły jak to rozegrać. Albo w formie statystyki, którą się wykupuje za powiedzmy 100PD za sztukę, max do 3, lub w formie losowanej na początku dla całej drużyny. Co by to dawało? Ano czasami gracz powiedzmy atakuje mając 50 WW. I wypada mu 49. Tutaj, przynajmniej ja często mam zagwozdkę czy postępować według reguł i nie uznać ataku, czy naciągnąć graczowi to na udany rzut. Szczęście pozwoliłoby MG na swobodne naciągnięcie takiego rzutu w przód lub w tył. (czyli mając 50 WW i 2 szczęścia zaliczamy rzuty w przedziale 48-52) Co o tym myślicie?


Chcesz poznać tajemnicę wiecznego szczęścia? Patrz na stronę 246.
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RPG - Propozycje zmian.
PostNapisane: 11 wrz 2014, o 17:28  
Avatar użytkownika

Poszukiwacz Prawdy
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 23:25
Posty: 3253
Lokalizacja: Kraków
Offline

Byla proponowana wersja z przerzucaniem wyników tyle razy dziennie ile ma się PP. Ale większość i tak o tym zapominała. Moim zdaniem jest to jednak lepsza opcja niż jakieś kolejne statystyki czy rzuty.
Poza tym mając 50WW i gdy wypada 49 to się trafia zawsze.


Na początku był Eru, Jedyny,
którego na obszarze Ardy nazywają Ilúvatarem;
On to powołał do życia Ainurów,
Istoty Święte, zrodzone z Jego myśli.
Ci byli z Nim wcześniej, niż powstało wszystko inne.
Rozmawiał z nimi i poddawał im tematy muzyczne.
Ainurowie zaś śpiewali dla Niego i On radował się tą muzyką.


Koło Czasu obraca się, a Wieki nadchodzą i mijają, pozostawiając wspomnienia, które stają się legendą. Legenda staje się mitem, ale nawet mit jest już dawno zapomniany, kiedy nadchodzi Wiek, który go zrodził. W jednym z Wieków, zwanym przez niektórych Trzecim Wiekiem, Wiekiem, który dopiero nadejdzie, Wiekiem dawno już minionym, w Górach Przeznaczenia podniósł się wiatr. Wiatr ten nie był prawdziwym początkiem. W obrotach Koła Czasu nie istnieją początki ani zakończenia. Niemniej był to jakiś początek.

Run...Run you clever boy...and remember - Clara Oswin Oswald
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RPG - Propozycje zmian.
PostNapisane: 29 wrz 2014, o 21:37  
Avatar użytkownika

Starszy Skryba
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 21:36
Posty: 829
Lokalizacja: Elbląg
Offline

Projekt przepchnięty w trybie specustawy, żeby było szybciej. Głosowanie odbyło się dziś na chacie, sprzeciw miał Wiśnia ale został przekonany do słuszności.

Zmieniamy warunki nauki skilli. Do tej pory było tak że aby wejść na wyższą profesję trzeba było wykupić wszystkie umiejętności z drzewa, czyli np woj musiał umieć posługiwać się tarczą niezależnie od tego, czy chciał czy nie - a mag musiał umieć używać kostura, nikt nie wie po jaką cholerę.
Teraz zostawimy tylko najważniejsze umiejętności jako konieczne do wyuczenia - np woj będzie musiał umieć machać mieczem a mag szeptać zaklęcia, natomiast reszty umiejek będzie się można uczyć na zasadzie wolnego wyboru.

Do wprowadzenia w najbliższym czasie.


Pisałem własną ręką,
Rajek, Pierwszy Skryba.


Zaskakujący w smaku, zapachu i kolorze... Rajek. Orzeźwiający a delikatny, słodki a wyrafinowany, piwny a aromatycznie żurawinowy.
Czarny a czerwony.
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RPG - Propozycje zmian.
PostNapisane: 30 wrz 2014, o 07:36  
Avatar użytkownika

Prorok
Dołączył(a): 25 lip 2011, o 09:26
Posty: 1054
Lokalizacja: Pyrlandia
Offline

Idea piękna, ale czy przypadkiem nie powpychaliśmy tyle umiejek, żebyśmy nie mieli skoksowanych postaci już w listopadzie/grudniu? :P W jaki sposób chcecie to zbalansować? Przecież jak taki woj nauczy się tylko machać mieczem, wszystko wpakuje w staty, potem dorzuci sobie jeszcze drugi atak i co? jak myślicie jak szybko taki Wiśnia (który jak wiemy, gra praktycznie zawsze i jeszcze zgarnia dodatkowe punkty za raporty) się wyskilluje? (to że akurat o niego się nie boję, bo się domyślam że będzie chciał mieć bardziej rozwiniętą postać niż tylko tępego wymachiwacza mieczem, bądź w jego przypadku - siekierą ;))

Rozumiem że przegapiłam głosowanie, toteż nie zamierzam go teraz podważać, jednakże byłoby miło jakbyście i moje sceptyczne nastawienie do tego rozwiali ;)


"Aure entuluva!" J.R.R.Tolkien

"Miłość, która jest gotowa nawet oddać życie, nie zginie." Jan Paweł II
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RPG - Propozycje zmian.
PostNapisane: 30 wrz 2014, o 10:14  
Avatar użytkownika

Starszy Skryba
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 21:36
Posty: 829
Lokalizacja: Elbląg
Offline

NIE CHCEMY BALANSOWAĆ.
Gramy już piątą edycję tego RPG, niech ludzie zaczną się balansować własnym rozsądkiem i wyczuciem, nie programem.


Pisałem własną ręką,
Rajek, Pierwszy Skryba.


Zaskakujący w smaku, zapachu i kolorze... Rajek. Orzeźwiający a delikatny, słodki a wyrafinowany, piwny a aromatycznie żurawinowy.
Czarny a czerwony.
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RPG - Propozycje zmian.
PostNapisane: 30 wrz 2014, o 10:16  
Avatar użytkownika

Poszukiwacz Prawdy
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 23:25
Posty: 3253
Lokalizacja: Kraków
Offline

Widzę że po aferze z quizami niczego nie wynieśli.


Na początku był Eru, Jedyny,
którego na obszarze Ardy nazywają Ilúvatarem;
On to powołał do życia Ainurów,
Istoty Święte, zrodzone z Jego myśli.
Ci byli z Nim wcześniej, niż powstało wszystko inne.
Rozmawiał z nimi i poddawał im tematy muzyczne.
Ainurowie zaś śpiewali dla Niego i On radował się tą muzyką.


Koło Czasu obraca się, a Wieki nadchodzą i mijają, pozostawiając wspomnienia, które stają się legendą. Legenda staje się mitem, ale nawet mit jest już dawno zapomniany, kiedy nadchodzi Wiek, który go zrodził. W jednym z Wieków, zwanym przez niektórych Trzecim Wiekiem, Wiekiem, który dopiero nadejdzie, Wiekiem dawno już minionym, w Górach Przeznaczenia podniósł się wiatr. Wiatr ten nie był prawdziwym początkiem. W obrotach Koła Czasu nie istnieją początki ani zakończenia. Niemniej był to jakiś początek.

Run...Run you clever boy...and remember - Clara Oswin Oswald
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RPG - Propozycje zmian.
PostNapisane: 30 wrz 2014, o 10:38  
Avatar użytkownika

Spowiedniczka
Dołączył(a): 12 mar 2010, o 15:07
Posty: 934
Lokalizacja: Węgierska Górka
Offline

@UP
Proszę nie offtopować.

@Topic
Tak jak Rajek powiedział. Gramy już piątą edycję i gracze wiedzą co to RPG. A przynajmniej znają jego założenie. Jeśli ktoś jest statbotem i kręcą go cyferki to i tak osiągnie topkę, czy wywalimy przymus kupowania umiejek czy nie. To gracz tworzy swoją postać, a nie statystyki. To w głowie gracza ma być wizja, że ten bohater nie jest i nigdy nie będzie mistrzem miecza. To gracz powinien sobie narzucać ograniczenia, a nie system rozwoju postaci.
Wydaje mi się, że jest tak temu, że wszyscy myślą (a przynajmniej niektóre osoby), że jak wykupią wszystkie umiejętności to sesje będą prostsze. A tu taka dupa, bo wtedy MG dowali więcej przeciwników czy doda im takie umiejętności i wyposażenie, że skoszą wszystkich.

Dlatego tak mi się teraz nasunęła taka myśl, żeby na przyszłe sesje w kartach postaci pisać do czego gracz dąży levelując swoją postać. Czyli, że ktoś chce być dajmy na to najlepszym kieszonkowcem, ale otwieranie zamków czy walka go nie kręcą. Pozwoliłoby to trochę przybliżyć wizję końcowej drużyny.


Chcesz poznać tajemnicę wiecznego szczęścia? Patrz na stronę 246.
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RPG - Propozycje zmian.
PostNapisane: 30 wrz 2014, o 10:50  
Avatar użytkownika

Prorok
Dołączył(a): 25 lip 2011, o 09:26
Posty: 1054
Lokalizacja: Pyrlandia
Offline

A, takie rzeczy. Spoko to jestem jak najbardziej całkowicie za :)
Nie rozumiem Eru do czego się odnosisz - całkowicie :P

O tym by określić sobie cel była już mowa. Jak najbardziej trzeba każdego do tego zachęcać, zaprawdę ułatwi to pracę MG :)


"Aure entuluva!" J.R.R.Tolkien

"Miłość, która jest gotowa nawet oddać życie, nie zginie." Jan Paweł II
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RPG - Propozycje zmian.
PostNapisane: 5 paź 2014, o 13:34  
Avatar użytkownika

Fensigliere
Dołączył(a): 22 sie 2010, o 10:08
Posty: 624
Lokalizacja: Lubin
Offline

Kolejna propozycje:
Z broni miotanych mamy: Nóż do rzucania, Toporek do rzucania, Oszczep i Sieć. A jedyną postacią która ma w swoim rozwoju umiejętność "ulubiona broń - rzucana" jest złodziej, i to na trzeciej profie. Dodatkowo żeby ją wykupić musi sobie dobić US do 55, czyli wydać koło 400 PD na tą jedną umiejętność. A jak już wykupi, to ok, skrytobójca z nożem czy nawet toporkiem to nic nadzwyczajnego, ale taki z oszczepami, a siecią już w ogóle to rzadki widok. Dlatego proponuję by przenieść tą umiejętność do pobocznych i jak ktoś sobie będzie chciał rzucać, to będzie miał do niej dostęp z każdej profesji.


"Pamiętaj chłopcze, że człowiek rozumny zawsze woli stać na uboczu, gdyż świat znacznie lepiej widać, kiedy samemu jest się skrytym w mroku."
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RPG - Propozycje zmian.
PostNapisane: 5 paź 2014, o 14:07  
Avatar użytkownika

Nawiedzający sny
Dołączył(a): 17 wrz 2013, o 17:14
Posty: 802
Lokalizacja: K-ów
Offline

Zgadzam się. Technicznie rzecz biorąc - można rzucić wszystkim. Nawet czajnikiem. Normalny test na zręczność, a przy rzucie bronią dochodziłyby wymagania odpowiedniej Krzepy, bo co innego rzucić czajnikiem, a co innego dwuręcznym ciężkim mieczem a już zwłaszcza, jak się chce trafić ostrą częścią. Do tego potrzebna jest już jakaś technika rzutu.


#mieczprawdy:
Obrazek

Uzależniony od wielokropków...
"Talga Vassternich"
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RPG - Propozycje zmian.
PostNapisane: 5 paź 2014, o 16:50  
Avatar użytkownika

Poszukiwacz Prawdy
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 23:25
Posty: 3253
Lokalizacja: Kraków
Offline

Rzucana broń która nie jest bronią do tego przeznaczoną traktuje się jako broń improwizowaną.


Na początku był Eru, Jedyny,
którego na obszarze Ardy nazywają Ilúvatarem;
On to powołał do życia Ainurów,
Istoty Święte, zrodzone z Jego myśli.
Ci byli z Nim wcześniej, niż powstało wszystko inne.
Rozmawiał z nimi i poddawał im tematy muzyczne.
Ainurowie zaś śpiewali dla Niego i On radował się tą muzyką.


Koło Czasu obraca się, a Wieki nadchodzą i mijają, pozostawiając wspomnienia, które stają się legendą. Legenda staje się mitem, ale nawet mit jest już dawno zapomniany, kiedy nadchodzi Wiek, który go zrodził. W jednym z Wieków, zwanym przez niektórych Trzecim Wiekiem, Wiekiem, który dopiero nadejdzie, Wiekiem dawno już minionym, w Górach Przeznaczenia podniósł się wiatr. Wiatr ten nie był prawdziwym początkiem. W obrotach Koła Czasu nie istnieją początki ani zakończenia. Niemniej był to jakiś początek.

Run...Run you clever boy...and remember - Clara Oswin Oswald
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RPG - Propozycje zmian.
PostNapisane: 5 paź 2014, o 19:16  
Avatar użytkownika

Spowiedniczka
Dołączył(a): 12 mar 2010, o 15:07
Posty: 934
Lokalizacja: Węgierska Górka
Offline

A moim zdaniem nie do końca powinna być, bowiem rzucenie ciężkim młotem zrobi większe ała niż rzucenie kuflem. Dlatego wg. mnie obrażenia takie powinny być określane przez MG na bieżąco, a nie zamykane w ramy "broni improwizowanej", bo to jest krzywdzące dla wielu sytuacji.


Chcesz poznać tajemnicę wiecznego szczęścia? Patrz na stronę 246.
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RPG - Propozycje zmian.
PostNapisane: 5 paź 2014, o 20:15  
Avatar użytkownika

Prorok
Dołączył(a): 25 lip 2011, o 09:26
Posty: 1054
Lokalizacja: Pyrlandia
Offline

Popieram zarówno Fena jak i Xana - możliwość wykupu rzucania bronią dla każdego, ale jednocześnie to co nie jest bronią - kufel, cegła, drzwi :D mierzone miarą 'na zdrowy chłopski rozum'. W momencie gdy ktoś rzuci sztyletem nie posiadając umiejki - potraktowanie to jako mniejsze obrażenia, tudzież gorsza celność.


"Aure entuluva!" J.R.R.Tolkien

"Miłość, która jest gotowa nawet oddać życie, nie zginie." Jan Paweł II
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RPG - Propozycje zmian.
PostNapisane: 6 paź 2014, o 12:40  
Avatar użytkownika

Nawiedzający sny
Dołączył(a): 17 wrz 2013, o 17:14
Posty: 802
Lokalizacja: K-ów
Offline

Albo tak jak mówiłem - dorzucić każdej broni możliwość rzutu i określić tam konkretne zasady, które by tym rządziły... Chociaż im więcej o tym myślę, tym bardziej jestem za pomysłem, żeby faktycznie zależało to od MG.

Przy okazji: ktoś już chyba kiedyś to mówił, ale ponawiam pytanie. Czy silna głowa może być dostępna z drzewka ogólnego dla każdego? Czemu tylko wojownik ma wytrzymać więcej?


#mieczprawdy:
Obrazek

Uzależniony od wielokropków...
"Talga Vassternich"
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RPG - Propozycje zmian.
PostNapisane: 6 paź 2014, o 13:14  
Avatar użytkownika

Spowiedniczka
Dołączył(a): 12 mar 2010, o 15:07
Posty: 934
Lokalizacja: Węgierska Górka
Offline

Wg mnie powinna być dla każdego.


Chcesz poznać tajemnicę wiecznego szczęścia? Patrz na stronę 246.
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RPG - Propozycje zmian.
PostNapisane: 6 paź 2014, o 18:30  
Avatar użytkownika

Prorok
Dołączył(a): 25 lip 2011, o 09:26
Posty: 1054
Lokalizacja: Pyrlandia
Offline

Również się zgadzam że powinien móc ją wykupić każdy.


"Aure entuluva!" J.R.R.Tolkien

"Miłość, która jest gotowa nawet oddać życie, nie zginie." Jan Paweł II
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RPG - Propozycje zmian.
PostNapisane: 13 gru 2014, o 20:15  
Avatar użytkownika

Strażnik granicy
Dołączył(a): 7 lut 2014, o 19:05
Posty: 83
Lokalizacja: Wrocław
Offline

Jako, że mamy teraz nowe niestandardowe skille jak np Sprint czy Szuler to wpadłem na pomysł, żeby je trochę dopracować.

Szuler I - Postać potrafi całkiem nieźle grać w kościanego pokera.// Na II poziomie można by dać, że postać jest na tyle dobra, że może przerzucić 1 kość jeszcze raz, a na III poziomie 2 kości.

Degustator serów I - Postać lubuje się w spożywaniu wyrobów serowarskich. // Na II poziomie można by dać, że rozpozna większość serów po smaku i kilka po zapachu, a na III poziomie rozpozna 95% serów po zapachu a pozostałe 5% uda się jej rozpoznać dopiero po smaku.

Kamieniomiot I - Postać potrafi zamienić zwykły kamień w śmiertelnie niebezpieczne narzędzie zagłady //do tego nie mam pomysłu co dać na kolejnych poziomach :P

Podchody I Postać potrafi podejść zranioną zwierzynę od zawietrznej... // Na II poziomie potrafi podejść większość zdrowych zwierzyn, a na III, potrafi to zrobić, niezależnie od kierunku wiatru

Sprint I Postać biega szybciej niż przeciętny obywatel.// na II poziomie biega 1.5 raza szybciej niż zwykły obywatel, a na III 2x szybciej (można to jakoś ładniej opisać do ekp:P)

Tresura I Postać potrafi tresować zwierzęta i uczyć je wykonywania prostych poleceń// Na II poziomie już bardziej skomplikowane polecenia naucza, a na III nie ma rzeczy, której nie nauczy zwierzęcia

Doprawianie rogów I Dobry rzemieślnik zawsze wie, jak doprawić porządne rogi.// tu nawet nie wiem ocb, nie bylo mnie na sesji XD

Zaplątany I Postać nie tylko ma wprawę z wszelkiego rodzaju węzłami, ale także z łatwością potrafi się wplątać w najbardziej niespodziewaną kabałę// nie mam pomysłu tutaj

Cięta riposta I Postać potrafi zgasić przeciwnika celną ripostą i sprawić by z podkulonym ogonem opuścił lokal...// na II poziomie jego riposty są niezwykle wyrafinowane, a na III jest niepokonany w pojedynkach słownych

Kogucik I Postać może wyprawiać z kurami co jej się żywnie podoba - od sprawdzania stanu zdrowia po używanie ich jako aktywnej tarczy...// no tu chyba więcej nie ma co dodawać :D

Język Błotnych Ludzi I Postać opanowała podstawowe słówka i zwroty z języka Błotnych Ludzi.// Na II zna już kilka zwrotów i powiedzeń a na III potrafi sprawnie posługiwać się językiem



Co o tym myśli szanowne grono Mistrzów Gry, a także pozostali towarzysze od broni i szklanki?


#mieczprawdy:
Obrazek
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RPG - Propozycje zmian.
PostNapisane: 13 gru 2014, o 20:45  
Avatar użytkownika

Starszy Skryba
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 21:36
Posty: 829
Lokalizacja: Elbląg
Offline

Ja myślę, że kluczowe będzie tutaj zdanie Daikina ponieważ to jego patent z tymi dodatkowymi umiejętnościami.
A jeżeli chodzi o mnie to uważam, że wcale nie musimy dokładnie opisywać co konkretny skill daje - w tej materii zostawiłbym pole do interpretacji dla MG.
Dlaczego tak uważam? Dlatego że po raz kolejny uwydatnia się chęć do robienia rpg na podstawie stosu konkretnie spisanych tabel, przeliczników, umiejętności i modyfikatorów.
Zdaje mi się że po to te skille były wprowadzone, żeby w końcu coś było że tak powiem poza listą. Ale mogę się mylić....


Pisałem własną ręką,
Rajek, Pierwszy Skryba.


Zaskakujący w smaku, zapachu i kolorze... Rajek. Orzeźwiający a delikatny, słodki a wyrafinowany, piwny a aromatycznie żurawinowy.
Czarny a czerwony.
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RPG - Propozycje zmian.
PostNapisane: 13 gru 2014, o 21:40  
Avatar użytkownika

Prorok
Dołączył(a): 25 lip 2011, o 09:26
Posty: 1054
Lokalizacja: Pyrlandia
Offline

Ja bym to uznała za sugestie jak to rozwinąć, ale faktycznie - to ma pozostać w sferze inwencji MG. Ogólnie fajnie Aven, że się zainteresowałeś zagadnieniem. W sumie jak jakiś gracz ma jeszcze jakieś pomysły co do tych nietypowych skilli które może zdobywać - zapraszam do dzielenia się nimi :) Nam to pozwoli wtedy lepiej działać i przez to nasz RPG będzie ciekawszy :) Tylko MG może nadawać, ale przecież możemy to tworzyć wszyscy ;)


"Aure entuluva!" J.R.R.Tolkien

"Miłość, która jest gotowa nawet oddać życie, nie zginie." Jan Paweł II
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RPG - Propozycje zmian.
PostNapisane: 13 gru 2014, o 21:55  
Avatar użytkownika

Starszy Skryba
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 21:36
Posty: 829
Lokalizacja: Elbląg
Offline

Hmmmm Ela... i co, stworzymy kolejną listę pt: skille, które można nadawać? To ja z tej listy permanentnie nie będę korzystał - bo skille mają wynikać z tego co postać spontanicznie robi w czasie gry, a nie z tego, że postać w czasie gry zachowuje się zgodnie ze spisanym kluczem po to, aby uzyskać skill.


Pisałem własną ręką,
Rajek, Pierwszy Skryba.


Zaskakujący w smaku, zapachu i kolorze... Rajek. Orzeźwiający a delikatny, słodki a wyrafinowany, piwny a aromatycznie żurawinowy.
Czarny a czerwony.
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RPG - Propozycje zmian.
PostNapisane: 13 gru 2014, o 22:27  
Avatar użytkownika

cycMaper
Dołączył(a): 28 paź 2011, o 18:51
Posty: 494
Lokalizacja: Wrocław
Offline

Nic tu nie dodam bo widzę Rajku żeś to dokładnie pojął tak, jak chciałem żeby to działało.... bez żadnej listy, bez specyjałów tabelkowych itp.
Nic ująć, nic dodać


Nie bój się potworów – po prostu ich wypatruj. Spójrz w lewo, spójrz w prawo, poszukaj pod łóżkiem, zerknij za kredens i do spiżarni, ale nie patrz w górę – ona nie znosi, gdy ktoś ją zauważa...
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RPG - Propozycje zmian.
PostNapisane: 14 gru 2014, o 10:59  
Avatar użytkownika

Prorok
Dołączył(a): 25 lip 2011, o 09:26
Posty: 1054
Lokalizacja: Pyrlandia
Offline

O matko... czy ja tak niewyraźnie pisze? Nie wspomniałam nic o liście! Tylko namówiłam do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, bo np MG czegoś nie zauważył a gracz miał taką wizję np i po takiej sugestii MG może wziąć sobie do serca to i przy następnej okazji zrobić coś lepiej, tak? Ucieszyłam się że ktoś poza starą ekipą już znudzonych MG coś chce zrobić! Więcej takich rzeczy, mniej obruszania się bo MG ma wolną rękę.
I super. Zawsze miał, ale to nie znaczy że nie mamy słuchać graczy....


"Aure entuluva!" J.R.R.Tolkien

"Miłość, która jest gotowa nawet oddać życie, nie zginie." Jan Paweł II
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RPG - Propozycje zmian.
PostNapisane: 14 gru 2014, o 11:23  
Avatar użytkownika

Nawiedzający sny
Dołączył(a): 17 wrz 2013, o 17:14
Posty: 802
Lokalizacja: K-ów
Offline

To w takim razie dopowiem jedno. Nie pamiętam kto w tej rozmowie użył tego argumentu, ale gdzieś się pojawił.
Nie tylko MG nadaje umiejki!
Jeśli gracz uzna, że zasłużył/zapracował/był wystarczająco kreatywny, żeby jakąś umiejkę dostać - bez przeszkód może Mistrza Gry o nią poprosić. Mistrz Gry we własnym zakresie rozważa, czy faktycznie powinien się do takiej prośby przychylić i nadaje/nie nadaje. Tyle.


#mieczprawdy:
Obrazek

Uzależniony od wielokropków...
"Talga Vassternich"
Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron

World of Warcraft phpBB template "WoWMaevahEmpire" created by MAËVAH (ex-MOONCLAW) for EMPIRE guild (v3.0.8.0) - wowcr.net : World of Warcraft styles & videos
© World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. wowcr.net is in no way associated with Blizzard Entertainment.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL