Teraz jest 24 cze 2019, o 19:44



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Karty Postaci
PostNapisane: 11 lip 2013, o 21:09  
Avatar użytkownika

Poszukiwacz Prawdy
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 23:25
Posty: 3253
Lokalizacja: Kraków
Offline

Jak już zapewnię zauważyliście pojawił się wątek fabularny tak więc tworze ten temat jako miejsce w którym będziecie, ale za nim o tym najpierw kilka kwestii do wyjaśnienia w sprawie fabuły i nie tylko.

1) Akcja PBF będzie się toczyć w czasie trwania pierwszej wojny Middlandzko-D'harańskiej w czasie młodości Zedda i za panowania Panisa Rahla.
2) Zaczynamy grę w Aydindrill, tak więc każdy w swojej historii musi zawrzeć co on tam robi. Przez pewien czas będzie takie wprowadzenie a później bohaterowie zostaną wysłani w misję przez samego Pierwszego Czarodzieja Zeddicusa Zu’l Zorandera.
3) Karty postaci są ograniczone do minimum. Nie będzie tutaj żadnych cech w stylu siły czy WW. Co za tym idzie praktycznie nie będzie żadnej mechaniki. O wszystkim będzie decydował MG czyli ja :D. Może kiedyś wymyślimy jakiś system ale to nie teraz.
4) PBF ten jest próbny by zobaczyć jak to wygląda i czy w ogóle są jacyś chętni. Jeżeli będzie się cieszył popularnością to zrobimy bardziej zaawansowany w czasie Wielkiej Wojny
5) Pierwszy raz prowadzę coś takiego a grałem tylko raz przez krótki czas. Dlatego prosiłbym o wyrozumiałość :D
To chyba tyle, wszelkie pytania czy sugestie proszę pisać w temacie ogólnym.

Karty postaci mają prezentować się następująco:
Imię:
Nazwisko: (nieobowiązkowe, może być również przydomek)
Płeć:
Wiek:
Wygląd:
Charakter:
- kilka słów na ten temat
Profesja: (czarodziej, czarodziejka, wojownik, łowca itp. Tradycyjny złodziej odpada ze względów fabularnych ale jak ktoś odpowiednio postara się w karcie tak by ta postać pasowała to może być :D)
Umiejętności: postacie będą początkujące ale bez przesady jaka jest w RPGu :D Trzy umiejętności podstawowe. W przypadku takiego łowcy byłoby to sztuka przetrwania, strzelanie z łuku i tropienie.
Czarodzieje oprócz umiejętności znają trzy zaklęcia, również podstawowe w miarę. Oczywiście po pewnym czasie postacie nauczą się nowych umiejętności oraz zaklęć.
Ekwipunek: również prosiłbym bez przesady :D
Historia: Wiadomo, kim postać była do tej pory :D


Na początku był Eru, Jedyny,
którego na obszarze Ardy nazywają Ilúvatarem;
On to powołał do życia Ainurów,
Istoty Święte, zrodzone z Jego myśli.
Ci byli z Nim wcześniej, niż powstało wszystko inne.
Rozmawiał z nimi i poddawał im tematy muzyczne.
Ainurowie zaś śpiewali dla Niego i On radował się tą muzyką.


Koło Czasu obraca się, a Wieki nadchodzą i mijają, pozostawiając wspomnienia, które stają się legendą. Legenda staje się mitem, ale nawet mit jest już dawno zapomniany, kiedy nadchodzi Wiek, który go zrodził. W jednym z Wieków, zwanym przez niektórych Trzecim Wiekiem, Wiekiem, który dopiero nadejdzie, Wiekiem dawno już minionym, w Górach Przeznaczenia podniósł się wiatr. Wiatr ten nie był prawdziwym początkiem. W obrotach Koła Czasu nie istnieją początki ani zakończenia. Niemniej był to jakiś początek.

Run...Run you clever boy...and remember - Clara Oswin Oswald
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Karty Postaci
PostNapisane: 11 lip 2013, o 22:18  
Avatar użytkownika

cycMaper
Dołączył(a): 28 paź 2011, o 18:51
Posty: 494
Lokalizacja: Wrocław
Offline

Zacznę, choć sam nie wiem czym się to je. Nie miałem z tym nigdy do czynienia
Imię: Trucjan
Nazwisko: Smys
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 40
Wygląd: wzrost - 170cm, waga - 75 kg, lekko łysiejący z odrobiną siwizny, w pełni sprawny choć już nie tak szybki jak za młodu
Charakter: - ceniący spokój i swoją samotnię
Profesja: wojownik
Umiejętności: walka mieczem, jazda konno, tropienie
Ekwipunek: miecz, koń + oporządzenie, kusza, 30 bełtów, sakiewka z gotowizną, skórznia,
Historia: Weteran strażnic granicznych między Midlandami a D'Harą na emeryturze. Osiadły w Aydindrill jako zasłużony woj. Z wojskowej emerytury wynajmuje mały domek na przedmieściach i tam sobie żyje spokojnie.

Zedytowałam ;) Tyranka


Nie bój się potworów – po prostu ich wypatruj. Spójrz w lewo, spójrz w prawo, poszukaj pod łóżkiem, zerknij za kredens i do spiżarni, ale nie patrz w górę – ona nie znosi, gdy ktoś ją zauważa...
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Karty Postaci
PostNapisane: 11 lip 2013, o 22:32  
Avatar użytkownika

Poszukiwacz Prawdy
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 23:25
Posty: 3253
Lokalizacja: Kraków
Offline

Tru ofc :D Nastęna postac pewnie sie bedzie nazywac Truffle :D
Dwie uwagi, w punkcie charakter to nie chodziło mi o DND'owskie określenie charakteru tylko bardziej rozpiskę cech takich jak samotnik, cyniczny itp które opisują postać.
W historii napisałeś również że postać była strażnikiem granicznym. Jakiej granicy? Takiej zwykłej między krajami? Bo przecież granice zaświatów jeszcze nie powstały :D
Reszta jak najbardziej w porządku, początkowo zastanawiałem się nad wiekiem i doświadczeniem życiowym ale po chwili wpadło mi do głowy jak wciągnąć postać do fabuły :D


Na początku był Eru, Jedyny,
którego na obszarze Ardy nazywają Ilúvatarem;
On to powołał do życia Ainurów,
Istoty Święte, zrodzone z Jego myśli.
Ci byli z Nim wcześniej, niż powstało wszystko inne.
Rozmawiał z nimi i poddawał im tematy muzyczne.
Ainurowie zaś śpiewali dla Niego i On radował się tą muzyką.


Koło Czasu obraca się, a Wieki nadchodzą i mijają, pozostawiając wspomnienia, które stają się legendą. Legenda staje się mitem, ale nawet mit jest już dawno zapomniany, kiedy nadchodzi Wiek, który go zrodził. W jednym z Wieków, zwanym przez niektórych Trzecim Wiekiem, Wiekiem, który dopiero nadejdzie, Wiekiem dawno już minionym, w Górach Przeznaczenia podniósł się wiatr. Wiatr ten nie był prawdziwym początkiem. W obrotach Koła Czasu nie istnieją początki ani zakończenia. Niemniej był to jakiś początek.

Run...Run you clever boy...and remember - Clara Oswin Oswald
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Karty Postaci
PostNapisane: 12 lip 2013, o 15:21  
Avatar użytkownika

Fensigliere
Dołączył(a): 22 sie 2010, o 10:08
Posty: 624
Lokalizacja: Lubin
Offline

Imię: Jim
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 32
Wygląd: krótko obcięte czarne włosy, wiecznie nieogolony, nieco za dużo tłuszczu, ogólnie niechlujny wygląd.
Charakter: niegdyś przyjazny, pomocny i bezinteresowny, po przyjeździe do Midlandów zupełne przeciwieństwo dawnego siebie.
Profesja: łowca
Umiejętności: sztuka przetrwania, strzelanie z łuku i tropienie.
Ekwipunek: łuk, kołczan ze strzałami, sztylet, nóż do skórowania.
Historia: Jim dorastał w D'Harze, był synem myśliwego, wnukiem myśliwego, prawnukiem myśliwego... I zapewne ciągnęło się to jeszcze parę pokoleń wstecz, ale o tym już nikt nie pamiętał. Cóż, jego rodzina od zawsze była związana z myślistwem, tak więc i Jim od najmłodszych lat był szkolony na myśliwego, choć nie tak pieczołowicie jak jego starsi bracia. Mając 20 lat odszedł z domu chcąc żyć samodzielnie. Wiódł spokojne życie parając się jedyną rzeczą którą umiał - polowaniem. Pewnego wieczoru gdy wracał do domu po kolejnym polowaniu usłyszał krzyki dochodzące od strony traktu, zaciekawiony zostawił łupy i poszedł w tamtą stronę. Ujrzał tam dwóch bandytów atakujących jakiegoś człowieka. Bez namysłu posłał strzałę, która ugodziła jednego z bandytów. Wtedy drugi z nich uciekł, podobnie jak ten którego atakowali. Jim również postanowił uciec prosto do domu. Był przerażony tym co zrobił, choć wiedział że zrobił to w słusznej sprawie. Następnego dnia postanowił pójść do miasta, porozmawiać ze znajomymi i podzielić się swoimi przeżyciami. Po drodze jednak usłyszał historie o dwójce szlachciców, którzy na pobliskim trakcie zostali zaatakowani poprzedniego dnia przez dwójkę banitów, jeden ze szlachciców został trafiony strzałą i wykrwawił się na trakcie, a drugiemu udało się uciec. Straż natomiast złapała już jednego z banitów, okazał się on zwykłym mieszczaninem i twierdzi, że to on został zaatakowany przez szlachciców oraz twierdzi że nie wie kto strzelał, straż wciąż poszukuje łucznika... Jim wiedział co to dla niego znaczy, czym prędzej wrócił do domu, zabrał najpotrzebniejsze rzeczy i uciekał. Nie wiedział tylko gdzie ma uciec, za zabójstwo szlachcica dopadną go w całym kraju. Przypomniał sobie jednak o krainie która leży gdzieś na zachodzie, poza granicami D'Hary. Postanowił się tam udać, była to jego ostatnia nadzieja. Podróżując lasami Jim w końcu dotarł do Midlandów. Podróżował dalej po nowym miejscu, chwytając się każdej pracy i sprzedając skóry upolowanych zwierząt, w końcu osiadł na obrzeżach Aydindril. On dostarczał karczmarzowi mięso, a ten pozwalał mu mieszkać za darmo w jednym z pokoi. Resztę Jim przepijał albo wydawał na dziwki. Nie miał tu żadnych przyjaciół ani bliskich, to nie był jego kraj, a do swojego nie mógł wrócić. Nie zależało mu by się ustatkować, po prostu trwał i czekał aż coś się w jego życiu przełamie...


"Pamiętaj chłopcze, że człowiek rozumny zawsze woli stać na uboczu, gdyż świat znacznie lepiej widać, kiedy samemu jest się skrytym w mroku."
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Karty Postaci
PostNapisane: 17 lip 2013, o 21:29  
Avatar użytkownika

Generał
Dołączył(a): 18 sty 2012, o 23:08
Posty: 302
Lokalizacja: Kraina Ciemności
Offline

Imię: Aeryn
Przydomek: Czarna
Płeć: kobieta
Wiek: 25
Wygląd: 175 cm wzrostu, waga - 62 kg, długie za pupę , czarne, proste włosy, ciemne brązowe oczy, zawsze chodzi w czarnych, wygodnych szatach z peleryną, pod którą nosi miecz na plecach.
Charakter: skryta, małomówna, wszystko stara się analizować i planować, z reguły nie okazuje uczuć i ciężko wyczytać coś z jej mimiki.
Profesja: czarodziejka
Umiejętności: walka mieczem, walka sztyletami, jazda konno, i oczywiście posługiwanie się magią
Zaklęcia: leczenie, ogień czarodzieja, "zagęszczenie"/rozrzedzanie powietrza (takie jak SŚ używały do walki :P )
Ekwipunek: miecz, 2 mizerykordie, koń z rzędem
Historia:
Tydzień przed zakończeniem kolejnego etapu szkolenia Aeryn siedziała w swojej koncie z Delorą – siostrą bliźniaczką. Dziewczyna spokojnie obserwowała, jak Delora podekscytowana rozkłada nowe szaty na łóżku i trajkocze, jak to fajnie będzie zostać pełnoprawną czarodziejką. Aeryn nie mogła pojąć, dlaczego dopiero nałożenie skromnej sukni pozwala na nazywanie siebie czarodziejką, przecież obie miały dar od urodzenia i od wczesnej młodości uczyły się w Wieży go używać. Delora nie mogła doczekać się uroczystości zakończenia szkolenia.
- Mnie tam nie będzie – powiedziała w końcu Aeryn.
Siostra oniemiała w pół słowa. I zażądała wyjaśnień, które niestety do niej nie przemówiły. Wzburzona trzasnęła drzwiami i wybiegła na korytarz.
Po jakimś czasie rozległo się pukanie do drzwi komnaty.
- Delora powiedziała, że chcesz nas opuścić – powiedział Zedd, starszy o kilka lat przyjaciel i nauczyciel, wchodząc do środka.
- Zaczynam mieć wrażenie, że żyjemy w jakimś innym świecie. Uczycie nas, że mamy służyć ludziom, a ile razy spotykam się matką, to ciągle powtarza, że jej nie rozumiemy, bo nie wiem jak to jest w prawdziwym życiu…
Jakiś wewnętrzy, nieustający niepokój kazał jej być przygotowaną na wszystko, a tylko na zewnątrz będzie mogła się lepiej przygotować.
Po dłuższej rozmowie Zedd wyrozumiale przytulił Aeryn i życzył powodzenia na nowej drodze.
- Szkoda, że teraz. Mało ci zostało do zakończenia nauki. Ale wiesz co, jak będziesz czegoś potrzebować, dowiedzieć się, czy pogadać o gwiazdach, przychodź do mnie o każdej porze.
Aeryn, z Wieży Czarodzieja, przeprowadziła się na przedmieścia w pobliże mieszkania jej matki. Przez kilka następnych lat żyła wśród zwykłych ludzi, uczyła się walki, zaczęła nosić broń. W Wieży czarodziej z mieczem nie był dobrze widziany, a co dopiero kobieta, dlatego przychodząc do Delory i Zedda zawsze chowała go pod peleryną.


Szkodzę ludziom, rzucam czary
Sprowadzam nieszczęścia
Import - Export


Prawdziwych przyjaciół poznaje się, kiedy jesteś sobą, a nie się dopasowujesz...
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Karty Postaci
PostNapisane: 19 lip 2013, o 09:52  
Avatar użytkownika

Poszukiwacz Prawdy
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 23:25
Posty: 3253
Lokalizacja: Kraków
Offline

Karta do poprawy
DarkIta napisał(a):
Umiejętności: walka mieczem, walka sztyletami, jazda konno, i oczywiście posługiwanie się magią

Co to jest wojownik czy czarodziejka? Skasować i zostawić tylko jazdę konną i Magią Addytywną. Dwie umiejętności razem z trzema czarami to i tak dużo w porównaniu do reszty klas które nie używają czarów. Później będziesz sobie mogła nauczyć posługiwania mieczem ale moim zdaniem i tak to głupota i strata PU.
DarkIta napisał(a):
Zaklęcia: leczenie, ogień czarodzieja,

Eee to to jest obojniak jakiś albo koleżanka pani Grodzkiej? :P A może miała przygodę z Namblą i Quillionem? Ognia Czarodzieja tak jak nazwa wskazuje tylko czarodzieje mogą używać.

- Historia - Była mowa że postacie nie mogą być spokrewnione z osobami które pojawiają się w książkach a Delora jest takową osobą. Nie mówiąc o tym że Delora była starsza od Zedda.Po za tym przyjaźń z samym Pierwszym Czarodziejem? Nie przesadzamy trochę?
Wszystkie postacie miały być raczej mało ważnymi osobnikami i raczej początkujące w swojej profesji.

PS do karty Fena żadnych zastrzeżeń nie posiadam. Bardzo fajna historia już mam plan jak wciągnąć postać :D


Na początku był Eru, Jedyny,
którego na obszarze Ardy nazywają Ilúvatarem;
On to powołał do życia Ainurów,
Istoty Święte, zrodzone z Jego myśli.
Ci byli z Nim wcześniej, niż powstało wszystko inne.
Rozmawiał z nimi i poddawał im tematy muzyczne.
Ainurowie zaś śpiewali dla Niego i On radował się tą muzyką.


Koło Czasu obraca się, a Wieki nadchodzą i mijają, pozostawiając wspomnienia, które stają się legendą. Legenda staje się mitem, ale nawet mit jest już dawno zapomniany, kiedy nadchodzi Wiek, który go zrodził. W jednym z Wieków, zwanym przez niektórych Trzecim Wiekiem, Wiekiem, który dopiero nadejdzie, Wiekiem dawno już minionym, w Górach Przeznaczenia podniósł się wiatr. Wiatr ten nie był prawdziwym początkiem. W obrotach Koła Czasu nie istnieją początki ani zakończenia. Niemniej był to jakiś początek.

Run...Run you clever boy...and remember - Clara Oswin Oswald
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Karty Postaci
PostNapisane: 19 lip 2013, o 18:45  
Avatar użytkownika

Generał
Dołączył(a): 18 sty 2012, o 23:08
Posty: 302
Lokalizacja: Kraina Ciemności
Offline

a co czarodziejka nie może walczyć? rączej jej nie uciachali ...
nie kojarzę tez nigdzie, że nie mogą być spokrewnieni z postaciami książkowymi...
napisz konkretniej co może być a co nie...
trochę wyrozumiałości dla początkujących.


Szkodzę ludziom, rzucam czary
Sprowadzam nieszczęścia
Import - Export


Prawdziwych przyjaciół poznaje się, kiedy jesteś sobą, a nie się dopasowujesz...
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Karty Postaci
PostNapisane: 19 lip 2013, o 19:49  
Avatar użytkownika

Poszukiwacz Prawdy
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 23:25
Posty: 3253
Lokalizacja: Kraków
Offline

O matko chyba już wyjaśniłem dosyć dokładnie:
Po co czarodziejce walka mieczem i nożami? Zedd i Ann wyjaśnili chyba w książce ze to bez sensu (bardzo fajne jest też wyjaśnienie w Kole Czasu a dokładniej Siun tłumaczy Nynaeve w Wielkim Polowaniu)
i tylko Nathan używał miecza ale to z zupełnie innych powodów.
Po za tym to nieuczciwe w porównaniu do innych że ty sobie bierzesz 4 umiejętności plus jeszcze 4 czary. 2 umiejętności i 3 czary zamiast trzeciej umiejki jest chyba uczciwe nie? Po za tym albo się gra czarodziejką albo wojowniczką. Później sobie możesz wyuczyć walki mieczem ale moim zdaniem to bez sensu bo i tak w czasie walki będziesz korzystać albo z tego albo z tego. Nie ma tak dobrze że w jednym momencie rzucasz kule ognia która spopiela tuzin wrógów a przy okazji ciachasz mieczem kolejy tuzin. To nie DnD.
Co do pokrewieństwa postaci:
Eruanno napisał(a):
Przykro mi ale raczej Lordem Rahlem nie zostaniesz, bo się wprowadzi taką zasade jaka jest w RPGie (a przynajmniej ja jestem za wprowadzeniem takiej zasady ) czyli że nie można być spokrewnionym z ważniejszymi postaciami i gra się przeciętnymi ludzmi.


Na początku był Eru, Jedyny,
którego na obszarze Ardy nazywają Ilúvatarem;
On to powołał do życia Ainurów,
Istoty Święte, zrodzone z Jego myśli.
Ci byli z Nim wcześniej, niż powstało wszystko inne.
Rozmawiał z nimi i poddawał im tematy muzyczne.
Ainurowie zaś śpiewali dla Niego i On radował się tą muzyką.


Koło Czasu obraca się, a Wieki nadchodzą i mijają, pozostawiając wspomnienia, które stają się legendą. Legenda staje się mitem, ale nawet mit jest już dawno zapomniany, kiedy nadchodzi Wiek, który go zrodził. W jednym z Wieków, zwanym przez niektórych Trzecim Wiekiem, Wiekiem, który dopiero nadejdzie, Wiekiem dawno już minionym, w Górach Przeznaczenia podniósł się wiatr. Wiatr ten nie był prawdziwym początkiem. W obrotach Koła Czasu nie istnieją początki ani zakończenia. Niemniej był to jakiś początek.

Run...Run you clever boy...and remember - Clara Oswin Oswald
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Karty Postaci
PostNapisane: 19 lip 2013, o 22:18  
Avatar użytkownika

Generał
Dołączył(a): 18 sty 2012, o 23:08
Posty: 302
Lokalizacja: Kraina Ciemności
Offline

no cóż jak widać, nie mogę liczyć na normalne wytłumaczenie... niektórzy nie mają doświadczenia i przydałaby się odrobina pomocy/podpowiedzi...

w takim razie któregoś z adminów proszę o usuniecie mego posta z kartą postaci.


Szkodzę ludziom, rzucam czary
Sprowadzam nieszczęścia
Import - Export


Prawdziwych przyjaciół poznaje się, kiedy jesteś sobą, a nie się dopasowujesz...
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Karty Postaci
PostNapisane: 20 lip 2013, o 12:13  
Avatar użytkownika

Poszukiwacz Prawdy
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 23:25
Posty: 3253
Lokalizacja: Kraków
Offline

O matko przecież wyjasniłem i to nie raz a nawet dwa razy? Czy ja pisze po chińsku czy to nie ze mną problemy? Daikin jakoś potrafił sobie poprawić kartę postaci. No cóż lepiej strzelić focha.


Na początku był Eru, Jedyny,
którego na obszarze Ardy nazywają Ilúvatarem;
On to powołał do życia Ainurów,
Istoty Święte, zrodzone z Jego myśli.
Ci byli z Nim wcześniej, niż powstało wszystko inne.
Rozmawiał z nimi i poddawał im tematy muzyczne.
Ainurowie zaś śpiewali dla Niego i On radował się tą muzyką.


Koło Czasu obraca się, a Wieki nadchodzą i mijają, pozostawiając wspomnienia, które stają się legendą. Legenda staje się mitem, ale nawet mit jest już dawno zapomniany, kiedy nadchodzi Wiek, który go zrodził. W jednym z Wieków, zwanym przez niektórych Trzecim Wiekiem, Wiekiem, który dopiero nadejdzie, Wiekiem dawno już minionym, w Górach Przeznaczenia podniósł się wiatr. Wiatr ten nie był prawdziwym początkiem. W obrotach Koła Czasu nie istnieją początki ani zakończenia. Niemniej był to jakiś początek.

Run...Run you clever boy...and remember - Clara Oswin Oswald
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Karty Postaci
PostNapisane: 22 lip 2013, o 20:22  
Avatar użytkownika

Spowiedniczka
Dołączył(a): 12 mar 2010, o 15:07
Posty: 934
Lokalizacja: Węgierska Górka
Offline

Imię: Junon
Przydomek: Mały
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 34
Wygląd: Bardzo niski, przez miłe niewiasty nazywany "Skarbkiem", przez niemiłych jegomościów Kurduplem. Będzie miał ledwie 145cm. Ubrany w biały kaftanik z brązową skórzaną kamizelką, a do tego czarne spodenki. Brunet, z zielonymi oczyma, średniej postury.
Charakter: Perfekcjonista. Cierpliwość zyskał przez zawód - w jego profesji bez tego nic się nie zrobi. Unika otwartych konfliktów, dba by być w dobrych stosunkach ze wszystkimi.
Profesja: Jubiler
Umiejętności: Wykonywanie biżuterii, ocena kamieni szlachetnych pod kątem ich prawdziwości, targowanie się.
Ekwipunek: Dwa szkiełka powiększające o różnym powiększeniu, przenośny zestaw do szlifowania kamieni, osobny mieszek na kamienie i osobny na monety, krótki nóż.
Historia:
Junon wychowywał się pod czujnym okiem swojego ojca który również był jubilerem oraz matki która była krawcową, jednak w rodzinie kobieta ta nie miała wiele do gadania i Junon terminował u ojca. Co prawda nie było to do końca złym pomysłem, gdyż chłopak od najmłodszych lat wykazywał zainteresowanie tą sztuką.

-Junon, aby wydobyć piękno z kamienia, musisz poświecić nad nim trochę czasu i wlać w niego cząstkę siebie.
-To coś w stylu zdobycia kobiety i spłodzenia dziecka?
-...

Tak więc Junon rósł szybko (i równie szybko zatrzymał się w tym wzrastaniu) zdobywając fach i bardzo szybko stał się równie znany co ojciec, chociaż jego kamienie były nieco inne...

-Junon, ale z piaskowca nie zrobisz biżuterii... wyrzuć to.
*trzask zbitej szyby*
-JUNON!

Ojciec co prawda dalej jest właścicielem swojego warsztatu jubilerskiego mimo podeszłego wieku, a Junon pracuje u niego na zasadzie umowy o dzieło. Stary dostarcza materiały, młody obrabia i stary sprzedaje odpalając część zysków synowi. W wolnym czasie Junon sam stara się zdobywać i obrabiać kamienie by podreperować swój budżet.

-Synu widziałeś ten malachit który tutaj położyłem?
-...
-Synu?
-Tak tato?
-Pytam czy widziałeś ten malachit który położyłem tutaj na stole bodajże wczoraj.
-Eee... nie.
-Synu co robisz?
-Szlifuję malachit, choć zobacz.
-JUUUNOOOOON!!!


Chcesz poznać tajemnicę wiecznego szczęścia? Patrz na stronę 246.
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Karty Postaci
PostNapisane: 25 lip 2013, o 20:47  
Avatar użytkownika

Starszy Skryba
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 21:36
Posty: 829
Lokalizacja: Elbląg
Offline

Imię i nazwisko: John Terrence Kelly
Imię i nazwisko operacyjne: John Clark
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 30
Wygląd: Wzrost - 170 cm, waga - 70 kg, ciemne włosy
Charakter: cierpliwy, dokładny, szarmancki
Profesja: Bard, Szpieg
Umiejętności: Gra na lutni, zdobywanie i analiza informacji, skrytobójstwo
Ekwipunek: dwustronny płaszcz, kapelusz z piórkiem, sanderiańska lutnia, sakiewka, sztylet.


Pisałem własną ręką,
Rajek, Pierwszy Skryba.


Zaskakujący w smaku, zapachu i kolorze... Rajek. Orzeźwiający a delikatny, słodki a wyrafinowany, piwny a aromatycznie żurawinowy.
Czarny a czerwony.
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Karty Postaci
PostNapisane: 25 lip 2013, o 20:54  
Avatar użytkownika

Ksieni
Dołączył(a): 31 sty 2010, o 01:41
Posty: 893
Lokalizacja: Elbląg
Offline

Imię: Salya
Przezwisko: Ruda
Płeć: Kobieta
Wiek: 23
Wygląd: wzrost - 160cm, waga - 55 kg, rudowłosa piękność
http://1.bp.blogspot.com/--hBBSRUw3ek/T ... enredo.jpg
Charakter: inteligentna, sprytna, bezczelna
Profesja: kurtyzana
Umiejętności: uwodzenie, etykieta, skrytobójstwo
Ekwipunek: sakiewka ze złotem, seksowna zielona suknia, peruka, suknia podróżna, łańcuszek z wisiorkiem (ponoć amuletem) który otrzymała do jednego ze swoich klientów - czarodzieja, trzy długie szpilki do włosów, mały sztylecik umocowany w niewidocznej kieszonce w pasie sukni, eliksir antykoncepcyjny ;),

Kurtyzana, zaznaczmy to nie dziwka, czy prostytutka, ale elitarna prostytutka, a i profity zgoła inne zbiera (fanty bardziej w postaci podarków, perfum, plotek). Kurtyzany to często mistrzynie szpiegowania, zbierania, wyciągania od grubych, tłustych, zabujanych w nich urzędników informacji. Kurtyzana może być jednocześnie dobrym skrytobójcą, bowiem potrafi zbliżyć się ze sztyletem do ofiary na odległość ciepłego oddechu. Czyż nie jest to niespotykana umiejętność - "pozbawienie rosłego wojownika pancerza a potem zatopić w nim głęboko zimną stal"?  Kurtyzany zajmują się sekretną, subtelną sztuką uwodzenia i często jest tak, że ich zdolności perswazyjne i manipulacyjne pozwalają im unikać oddawania się ciałem. Miarą profesjonalizmu kurtyzany jest własnie "nie-oddanie-się", a przecież, jeśli facet jej się spodoba, czemu by nie skorzystać?


Ksieni należy tytułować

Tytuł w nagłówku:
Przewielebna Panno Ksieni, Dobrodziejko!
Tytuł w treści: Wasza Przewielebność
Cześć: Waszej Wielebność cześć wyraża
Podpis: uniżony sługa N.N.
Adres: Przewielebna Panna Ksieni Dobrodziejka Margoo


"I do not fear the truth"
- "Atlas chmur"


Dobro czy zło jako takie są równie rzadkie, jak czysta czerń czy biel w przyrodzie.

Vincent van Gogh


"- To wódka? - Słabym głosem zapytała Małgorzata. Kot poczuł się dotknięty i aż podskoczył na krześle.
- Na litość boską, królowo - zachrypał - czy ośmieliłbym się nalać damie wódki? To czysty spirytus!"

Michał Bułhakow, "Mistrz i Małgorzata"
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Karty Postaci
PostNapisane: 17 sie 2013, o 12:08  
Avatar użytkownika

Poszukiwacz Prawdy
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 23:25
Posty: 3253
Lokalizacja: Kraków
Offline

Imię:Quint
Nazwisko: Sarrell
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 25 lat
Wygląd:Przystojny wysoki młodzian o krótkich kasztanowych włosach, starannie przystrzyżonej brodzie oraz zielonych oczach. Jego twarz szpeci ukośna blizna biegnąca w poprzek twarzy.
Charakter: - Inteligenty, cierpliwy, kiedyś żartobliwy i towarzyski ale od czasu zasadzki ponury i cyniczny
Profesja: Gwardzista
Umiejętności: Walka mieczem, jazda konno, używanie tarczy
Ekwipunek: Długi miecz, drewniana tarcza, zbroja gwardi Aydindril, śpiwór, osełka
Historia: Quint pochodzi z rodzin o wieloletnich tradycjach wojskowych. Jego ojciec należał do gwardii Aydindril, jego dziad należał do gwardii, jego pradziad i tak dalej do najdalszych przodków rodu. Od dziecka marzył by być członkiem tego elitarnego oddziału a ojciec i dziadek tylko go w tym utwierdzali dlatego też gdy ukończył 16 rok życia wstąpił do akademii wojskowej. Przez cały okres nauki bardzo się starał i ukończył ją jako jeden z dziesiątki najlepszych studentów. Oczywiście dostał przydział w gwardii i tam szybko zdobywał prestiż aż w końcu powierzono mu dowództwo nad własnym oddziałem. To właśnie w czasie pierwszego patrolu zarobił bliznę na twarzy. Jego oddział wpadł w zasadzkę bandytów napadających na trakty wokół Aydindril. Wrogów była przeważająca ilość ale Quintowi udało się ich rozbić i wziąć do niewoli tych którzy przeżyli jednak stracił przy tym połowę ludzi w tym swojego najlepszego przyjaciela i zastępcę chorążego Caina a sam został ciężko ranny w twarz. Za ten wyczyn nagrodzono go awansem na podporucznika jednak on nigdy nie wybaczył sobie śmierci towarzyszy. Od tego czasu stara się jeszcze bardziej by być jeszcze lepszym żołnierzem.


Na początku był Eru, Jedyny,
którego na obszarze Ardy nazywają Ilúvatarem;
On to powołał do życia Ainurów,
Istoty Święte, zrodzone z Jego myśli.
Ci byli z Nim wcześniej, niż powstało wszystko inne.
Rozmawiał z nimi i poddawał im tematy muzyczne.
Ainurowie zaś śpiewali dla Niego i On radował się tą muzyką.


Koło Czasu obraca się, a Wieki nadchodzą i mijają, pozostawiając wspomnienia, które stają się legendą. Legenda staje się mitem, ale nawet mit jest już dawno zapomniany, kiedy nadchodzi Wiek, który go zrodził. W jednym z Wieków, zwanym przez niektórych Trzecim Wiekiem, Wiekiem, który dopiero nadejdzie, Wiekiem dawno już minionym, w Górach Przeznaczenia podniósł się wiatr. Wiatr ten nie był prawdziwym początkiem. W obrotach Koła Czasu nie istnieją początki ani zakończenia. Niemniej był to jakiś początek.

Run...Run you clever boy...and remember - Clara Oswin Oswald
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wątek fabularny
PostNapisane: 19 sie 2013, o 21:18  
Avatar użytkownika

Generał
Dołączył(a): 18 sty 2012, o 23:08
Posty: 302
Lokalizacja: Kraina Ciemności
Offline

NIE wiem gdzie to wrzucić... to walę tu
Jeśli 3 dni to taka straszna różnica dla MG, który się zastanawia czy mu sie bezie chciało cos napisac... to milej zabawy beze mnie

karta postaci po MALUTKICH poprawkach:
Imię: Aeryn
Przydomek: Czarna
Płeć: kobieta
Wiek: 25
Wygląd: 175 cm wzrostu, waga - 62 kg, czarne, proste włosy - najdłuższe ile można było, ciemne brązowe oczy, zawsze chodzi w czarnych, wygodnych szatach z peleryną.
Charakter: skryta, małomówna, wszystko stara się analizować i planować, z reguły nie okazuje uczuć i ciężko wyczytać coś z jej mimiki.
Profesja: czarodziejka
Umiejętności: jazda konno, i oczywiście posługiwanie się magią
Zaklęcia: leczenie, "zagęszczenie"/rozrzedzanie powietrza (takie jak SŚ używały do walki :P )
Ekwipunek: koń z rzędem, mizerykordia
Historia:
Tydzień przed zakończeniem kolejnego etapu szkolenia Aeryn siedziała w swojej komnacie. Dziewczyna spokojnie obserwowała, jak koleżanka podekscytowana rozkłada nowe szaty na łóżku i trajkocze, jak to fajnie będzie zostać pełnoprawną czarodziejką. Aeryn nie mogła pojąć, dlaczego dopiero nałożenie skromnej sukni pozwala na nazywanie siebie czarodziejką, przecież obie miały dar od urodzenia i od wczesnej młodości uczyły się w Wieży go używać. Jej czarna suknia też nie była strojna.
- Mnie tam nie będzie – powiedziała w końcu Aeryn.
Siostra oniemiała w pół słowa. I zażądała wyjaśnień, które niestety do niej nie przemówiły. Wzburzona trzasnęła drzwiami i wybiegła na korytarz.
Po jakimś czasie rozległo się pukanie do drzwi komnaty.
- Podobno chcesz nas opuścić – powiedział jeden z nauczycieli, wchodząc do środka.
- Zaczynam mieć wrażenie, że żyjemy w jakimś innym świecie. Uczycie nas, że mamy służyć ludziom, a ile razy spotykam się matką, to ciągle powtarza, że jej nie rozumiemy, bo nie wiem jak to jest w prawdziwym życiu…
Jakiś wewnętrzy, nieustający niepokój kazał jej być przygotowaną na wszystko, a tylko na zewnątrz będzie mogła się lepiej przygotować.
Po dłuższej rozmowie czarodziej wyrozumiale przytulił Aeryn i życzył powodzenia na nowej drodze.
- Szkoda, że teraz. Mało ci zostało do zakończenia nauki. Ale wiesz co, jak będziesz czegoś potrzebować, dowiedzieć się, czy pogadać o gwiazdach, przychodź do mnie o każdej porze.
Aeryn, z Wieży Czarodzieja, przeprowadziła się na przedmieścia w pobliże mieszkania jej matki. Przez kilka następnych lat żyła wśród zwykłych ludzi, uczyła się różnych rzeczy, zaczęła nosić cienki sztylet ukryty między fałdami sukni.


Szkodzę ludziom, rzucam czary
Sprowadzam nieszczęścia
Import - Export


Prawdziwych przyjaciół poznaje się, kiedy jesteś sobą, a nie się dopasowujesz...
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Karty Postaci
PostNapisane: 19 sie 2013, o 22:09  
Avatar użytkownika

Poszukiwacz Prawdy
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 23:25
Posty: 3253
Lokalizacja: Kraków
Offline

Włosy poprawiłaś to nie mam zastrzeżen innych do karty
Można jeszcze pisać nowe karty postaci ale z racji tego żeśmy już zaczeli grę i mam zaplanowaną fabułe nie wiadomo czy wasze postacie się pojawią w grze. Jak będą pasować do fabuły to je wplotę jak nie to nie, nie będę teraz zmieniał całej fabuły dla kilku nowych graczy. Może na przyszłość to was nauczy punktualności.


Na początku był Eru, Jedyny,
którego na obszarze Ardy nazywają Ilúvatarem;
On to powołał do życia Ainurów,
Istoty Święte, zrodzone z Jego myśli.
Ci byli z Nim wcześniej, niż powstało wszystko inne.
Rozmawiał z nimi i poddawał im tematy muzyczne.
Ainurowie zaś śpiewali dla Niego i On radował się tą muzyką.


Koło Czasu obraca się, a Wieki nadchodzą i mijają, pozostawiając wspomnienia, które stają się legendą. Legenda staje się mitem, ale nawet mit jest już dawno zapomniany, kiedy nadchodzi Wiek, który go zrodził. W jednym z Wieków, zwanym przez niektórych Trzecim Wiekiem, Wiekiem, który dopiero nadejdzie, Wiekiem dawno już minionym, w Górach Przeznaczenia podniósł się wiatr. Wiatr ten nie był prawdziwym początkiem. W obrotach Koła Czasu nie istnieją początki ani zakończenia. Niemniej był to jakiś początek.

Run...Run you clever boy...and remember - Clara Oswin Oswald
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Karty Postaci
PostNapisane: 20 sie 2013, o 14:38  
Avatar użytkownika

Prorok
Dołączył(a): 25 lip 2011, o 09:26
Posty: 1054
Lokalizacja: Pyrlandia
Offline

Hm.. a myślałam że już za późno, no ale jak wymyślisz żeby mnie wpleść to masz:

Imię: Meliana zwana 'Perełką'
Płeć: kobieta
Wiek: 17
Wygląd: 162cm wzrostu, niebieskie oczy, niebieskie kręcone włosy sięgające do łopatek
Charakter: imprezowiczka, charyzmatyczna, wesoła, niesforna.
Profesja: Czarodziejka
Umiejętności: magia addytywna, jazda konna
Zaklęcia: magiczne żądło, Uśpienie, magiczna tarcza
Ekwipunek: kostur, szata ucznia, sakiewka, buteleczka niebieskiego barwnika do włosów.
Historia: Jako niemowlak Meliana została porzucona u bram Wieży Czarodzieja, nic nie świadczyło o jej pochodzeniu. Czarodzieje postanowili się nią zaopiekować, a z czasem gdy się okazało, że dziewczyna posiada naturalny dar magii addytywnej, również nauczać.
Meliana była bardzo niesforną uczennicą - wiecznie płatała figle wszystkim mieszkańcom wieży, zarówno służącym jak i czarodziejom i ich uczniom. Często uciekała z wieży na różnego rodzaju zabawy dziejące się w mieście i za murami. Mimo jej młodego wieku była ogólnie znana we wszystkich karczmach w mieście - kochała muzykę i zawsze podążała tam gdzie znalazł się jakiś bard. Jej marzeniem jest wyruszyć w świat i odnaleźć swych rodziców.


"Aure entuluva!" J.R.R.Tolkien

"Miłość, która jest gotowa nawet oddać życie, nie zginie." Jan Paweł II
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Karty Postaci
PostNapisane: 23 sie 2013, o 17:52  
Avatar użytkownika

Łowca
Dołączył(a): 1 sie 2013, o 13:42
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa
Offline

Imię: Marcus,
Nazwisko: Persivald
Płeć: mężczyzna
Wiek: 19
Wygląd: 185 cm wzrostu, 78 kg wagi, krótkie czarne włosy, niebieskie oczy; ubrany w skórzaną kurtkę, ciemny płaszcz, obcisłe spodnie oraz długie buty.
Charakter: - cierpliwy, stanowczy, uprzejmy,
Profesja: łowca
Umiejętności: sztuka przetrwania, strzelanie z łuku, tropienie
Ekwipunek: drewniany łuk, kołczan, 30 bełtów, sakiewka z suszoną wołowiną
Historia: Marcus pochodzi z Galeii, z zamożnego rodu, w którym wiódł życie godne szlachcica. Jego ojciec posiada własną kopalnię i kieruje rzeszą ludzi, a matka zajmuje się biblioteką. Już za młodu rodzice nie poświęcali mu zbyt wiele uwagi, choć jest jedynakiem, więc wychowywała go niańka. Jako ambitne i ciekawe dziecko wiele czytał i zgłębiał wiedzę o swej największej pasji - łowiectwie, życiu jako niezależny człowiek w harmonii z naturą. Kiedy podrósł wykradał się z domu by uczyć się u mistrza w tej dziedzinie, Edwina. Ten nauczył go wiele, by już jako młodzian przewyższać go bystrością i otwartym umysłem na otaczający go świat. W wieku 19. lat postanowił iść za głosem serca. Opuścił więc zrozpaczonych rodziców i skierował się ku stolicy Middlandów, Aydindryll, by tam szukać swych przygód.


"The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing anything" A. Einstein
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Karty Postaci
PostNapisane: 18 lis 2013, o 07:22  
Avatar użytkownika

Nawiedzający sny
Dołączył(a): 17 wrz 2013, o 17:14
Posty: 802
Lokalizacja: K-ów
Offline

Imię: Thomas
Nazwisko: Marinth
Płeć: mężczyzna
Wiek: 22
Wygląd: wysoki brunet o jasnoniebieskich oczach, wyrzeźbiony
Charakter: - uczciwy, skrupulatny, inteligentny, nieufny, skromny, wytrwały
Profesja: wojownik
Umiejętności: walka mieczem, jazda konna, walka wręcz
Ekwipunek: długi miecz, zbroja lamelkowa, sakiewka z oszczędnościami, osełka
Historia: Gdy Thomas miał 6 lat, jego Rodzice - para kupców z Aydindrill zostali napadnięci i zabici przez zbójników. Wujostwo - jedyna pozostała rodzina, nie chcąc wziąć za niego odpowiedzialności, oddali go do miejskiego domu dziecka. Dorastanie w takim miejscu nauczyło go samodzielności, a gdy dostrzegł zależność między siłą i respektem, zaczął pracować nad sobą. Codziennie chodził podpatrywać ćwiczących gwardzistów miejskich, po czym długie godziny spędzał na powtarzaniu nowych sztychów, za miecz mając znaleziony nieopodal bidula kij. Tuż przed osiągnięciem pełnoletności został zauważony w trakcie swoich ćwiczeń przez miejskiego strażnika, który zaproponował mu praktykę razem z początkującymi strażnikami. Thomasowi nigdy nie zależało na awansach ani własnej drużynie, lecz zwykłym szeregowym także nie pozostał. Choć brakowało mu jeszcze sporo doświadczenia do objęcia własnej drużyny, jego umiejętności były doceniane zwłaszcza, że każdą wolną chwilę poświęcał na ich doskonalenie. Trzymając się nieco na uboczu i preferując samotne patrole, gdy tylko się dało - uchodził wśród znajomych za samotnika, jednak poproszony o pomoc zawsze udowadniał, że można było na niego liczyć. Pewne zatrudnienie i wyuczony minimalistyczny tryb życia ustawiły go na tyle dobrze, że na 21 urodziny sprezentował sobie wymarzony miecz i porządną zbroję.


#mieczprawdy:
Obrazek

Uzależniony od wielokropków...
"Talga Vassternich"
Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron

World of Warcraft phpBB template "WoWMaevahEmpire" created by MAËVAH (ex-MOONCLAW) for EMPIRE guild (v3.0.8.0) - wowcr.net : World of Warcraft styles & videos
© World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. wowcr.net is in no way associated with Blizzard Entertainment.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL